Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Rezumatul raportului financiar al fabricii panoului al treilea trimestru: profitul a crescut, dar a scăzut! Pierderea este tema principală, care încă așteaptă pauza

La sfârșitul lunii octombrie, marii producători de panouri din lume și-au anunțat câștigurile din trimestrul al treilea. Piața nu este încă optimistă în ceea ce privește marii producători de panouri, iar pierderea va fi tema principală. Este interesant, însă, în comparație cu pierderea profiturilor producătorilor de panouri ale companiilor coreene și taiwaneze, majoritatea veniturilor producătorilor de panouri terestre au crescut, dar profiturile au scăzut sau au pierdut.

În ultimii doi ani, companiile globale de panouri LCD și-au crescut producția mai repede decât cererea pieței. Oferta excesivă a avut loc, iar prețul unitar al panoului a scăzut în general. Întreaga industrie a panourilor este într-o criză, în special în domeniul panoului LCD TV de dimensiuni mari. Acest lucru este valabil mai ales. În continuare, aruncați o privire asupra rezultatelor financiare ale trimestrului trei din 2019 pentru fiecare producător de panou.

Departamentul Coreean: Caută noi puncte de creștere și reduce producția în doi pași

În primul rând, să aruncăm o privire asupra situației Samsung și LGD cu două stele coreene. Samsung Electronics a lansat raportul de câștiguri din cel de-al treilea trimestru la 31 septembrie 2019, cu micile și mijlocii vânzări de panouri OLED de la Samsung de afaceri puternice, panouri de afișare. Venitul consolidat pentru trimestrul al treilea a fost de 9,26 trilioane câștigate (aproximativ 56,003 miliarde de yuani), iar profitul a fost de 1,17 trilioane câștigate (aproximativ 7,076 miliarde de yuani).

Conform raportului financiar Samsung, profitul afacerii panourilor de afișare provine în principal din afișajul mobil, care este piața de panouri de dimensiuni mici. Față de aceeași perioadă a anului trecut, vânzările de panouri OLED au fost puternice, ceea ce a crescut rata de utilizare a capacității și a redus costul. Cu toate acestea, datorită extinderii capacității Samsung într-o industrie mai largă, aceasta pierde în continuare bani în activitatea cu panouri mari.

În ceea ce privește LGD, conform raportului financiar publicat pe data de 23, pierderea operațională în trimestrul al treilea al acestui an (iulie-septembrie) a atins 473 miliarde câștigate (aproximativ 32.4242 miliarde de yuani), ceea ce a fost mai mare decât așteptările de la piață de 320,3 miliarde de euro câștigate (aproximativ 1.937 miliarde de yuani) anul trecut. În aceeași perioadă, profitul a fost de 17,5 miliarde câștigate (aproximativ 105 milioane de yuani); veniturile au scăzut cu 4,6%, până la 582 milioane câștigate față de aceeași perioadă a anului trecut, care a fost mai mică decât estimarea pieței de 599 milioane câștigate.

LG Display a spus: "Motivul scăderii ușoare a vânzărilor de panouri TV OLED în acest an este că producția uzinei din Guangzhou este mai mică decât se aștepta." Între timp, LGDisplay a spus că obiectivul uzinei de la Guangzhou este să funcționeze normal în acest an.

De fapt, fabrica LG Display din Guangzhou a început operațiunile la sfârșitul lunii august, iar producția sa nu a atins nivelul scontat. Motivul este că este posibilă utilizarea noii tehnologii de producție a panoului cu instalația și duce la o producție instabilă. Cu toate acestea, persoanele din interiorul industriei au spus: "Cererea de televizoare OLED nu a fost puternică recent și nu va avea prea mult impact asupra producătorilor de panouri într-un timp. Cu toate acestea, dacă producția de panou OLED a LGD continuă să fie blocată, aceasta va afecta inevitabil transportul prognoza TV OLED anul viitor. ""

Proporția vânzărilor TV OLED pe piața TV de înaltă performanță a Chinei a crescut de la 8,8% în 2017 la 12,3% în 2018. În 2019, vânzările de televizoare OLED pe piața TV de înaltă performanță din China au continuat să crească. În primele cinci luni ale anului 2019, vânzările de televizoare OLED pe piața de televiziune high-end a Chinei de peste 10.000 de yuani au crescut la 14,9%.

În prezent, pe piața chineză, inclusiv LG, Skyworth, Sony, Konka, Changhong, Philips, Levi, Hisense, Panasonic, nouă mărci au lansat produse OLED. Dintr-o perspectivă globală, numărul companiilor TV color care intră în tabăra OLED s-a extins de la trei în 2014 la cele 15 actuale, iar tabăra se extinde și se dezvoltă foarte rapid.

De menționat că în această etapă doar LGD are capacitatea de a produce în masă panouri OLED de dimensiuni mari, iar anul viitor va fi cea mai bună oportunitate de dezvoltare pentru LGD. Dacă oferta OLED a panoului LGD nu este stabilă, aceasta va afecta în mod inevitabil planul său general de afaceri și implementarea.

Producătorii de panouri coreene sunt încă evidente în ceea ce privește avantajele tehnologice. Samsung controlează piața de panouri de dimensiuni mici OLED de mijloc până la extrem, în timp ce LGD se află într-un stadiu de pierderi, dar se confruntă cu o fereastră tehnică și de piață în fața unei piețe de dimensiuni mari OLED. .

Privind înapoi la producătorii de panouri din Taiwan, pe 9 octombrie, producătorul de panouri Taiwan Innolux a lansat raportul de venituri al treilea trimestru. Cel de-al treilea trimestru al lui Innolux a fost autoconsolidat, iar veniturile au fost de 63,3 miliarde USD (aproximativ 14,71 miliarde RMB), o scădere cu 14,4% față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere de 0,2% din veniturile combinate pentru trimestrul doi din 2019. Livrările combinate de dimensiuni mari au totalizat 30,63 milioane de unități, cu o scădere cu 0,9% față de 39,09 milioane de unități livrate în trimestrul al doilea din 2019; Transporturile combinate de unități mici și mijlocii au însumat 63,9 milioane de unități, iar livrările în al doilea trimestru al anului 2019 au fost de 5.985 de unități. Comparativ cu 10.000 de tablete, aceasta a crescut cu 6,8%.

Pe 30 octombrie, producătorul de panouri din Taiwan AU Optronics a anunțat, de asemenea, raportul financiar al celui de-al treilea trimestru pentru anul 2019. Potrivit raportului, veniturile AUO din al treilea trimestru au fost de 70,05 miliarde dolari NT (aproximativ 16,2 miliarde RMB), ceea ce a fost același ca al doilea trimestru din 2019. , cu o pierdere netă de 3,99 miliarde de dolari NT (aproximativ 900 milioane RMB). Comparativ cu pierderea de 2,6 miliarde de yuani în trimestrul doi, acesta a fost mai mic decât profitul de 4,3 miliarde de yuani în aceeași perioadă a anului trecut.

În ceea ce privește livrările de panouri, livrările AUO de panouri de dimensiuni mari în trimestrul al treilea din 2019 au depășit 28,67 milioane, cu o creștere de 5,5% față de al doilea trimestru al anului 2019. În trimestrul al treilea al anului 2019, transportul de dimensiuni mici și mijlocii panourile au fost de aproximativ 35,6 milioane, cu o creștere de 7,8% față de al doilea trimestru din 2019.

AUO a spus că, deși trimestrul al treilea a fost un sezon de vârf tradițional, cererea pieței a fost mai mică decât se aștepta, iar zona de livrare a crescut în comparație cu trimestrul precedent. Cu toate acestea, pe măsură ce piața continuă să elibereze noi capacități, prețurile panourilor continuă să scadă. Fata de astfel de conditii de piata, Peng Shuanglang, presedintele AUO, a declarat: "Producatorii vor face ajustari dinamice unul dupa altul".

Conform ultimului sondaj realizat de TrendForce Optoelectronics Research (WitsView), întrucât prețul panourilor TV este în general mai mic decât costul numerarului, inclusiv producătorii de panouri din China continentală, Coreea de Sud și Taiwan, acestea au redus rata de utilizare a capacității TV. produse din panou și operațiuni reduse de producție din septembrie. Sper să îmbunătățească oferta și cererea și să stabilizeze prețurile.

Directorul de cercetare senior Trendjing, Wang Jingyi, a subliniat că Samsung Display (SDC) a fost afectat de cererea de cumpărare a panoului TV din al patrulea trimestru, iar în septembrie și octombrie, linia de generație a Coreei de Sud a 7-a și linia de generație 8,5 a fost redusă semnificativ. (LGD) va închide, de asemenea, o parte din capacitatea de producție a P7 (linia de generare 7,5) și P8 (linia de generare 8,5). Se estimează că doar un sfert din P8 va fi produs până la sfârșitul anului 2019, iar P7 va fi închis și în octombrie. Capacitate de un sfert.

În ceea ce privește fabrica din Taiwan, AUO a redus 8A (8,5 linii de generație) și 6B (linia a 6-a generație) din septembrie. Printre ele, 8A este afectat în principal de prețul și cererea panoului de 55 de inci. Al patrulea trimestru este estimat. Au rămas doar aproximativ 50%; 6B este o scădere de 65 de inci, care se preconizează să scadă cu 20% în trimestrul IV.

Panoul TV se datorează în principal capacității de producție la scară largă a continentului, ceea ce face ca panourile de diferite dimensiuni să continue să scadă. Se așteaptă ca cel puțin în al doilea trimestru al anului 2020, când familiile să înceapă să se aprovizioneze pentru noile produse de primăvară și pentru Jocurile Olimpice de la Tokyo, prețul panourilor TV va fi stabil.

În așteptarea celui de-al patrulea trimestru, deși ofertele televizoarelor au început să scadă în octombrie, însă pentru producători, nu există încă nicio ocazie de a face bani, însoțit de impactul pierderii prețurilor din inventar, operațiunea pentru un singur trimestru este mai mare decât al treilea trimestru Nivelul de dificultate este încă destul de ridicat. AUO a spus că industria panourilor a intrat într-un sezon tradițional, iar echilibrul dintre ofertă și cerere va continua. Vor fi efectuate ajustări adecvate în ceea ce privește capacitatea de producție și, în același timp, dezvoltarea de noi produse va fi accelerată în afara sezonului, se vor deschide noi piețe și vor fi sporite profiturile pentru a supraviețui cu valul scăzut al industrie.

Producători fixe: implementați activ zone noi și așteptați oportunități de piață 5G + 8K

Deși producătorii de panouri continentale nu sunt imuni la declinul întregii industrii, bazându-se pe subvențiile guvernamentale, pe piața internă uriașă și pe domeniul OLED, majoritatea producătorilor au obținut o creștere a veniturilor, dar au scăzut din punct de vedere al profiturilor. Sau pierdere parțială.

Permiteți-mi să vorbesc despre producătorul principal BOE. La 30 octombrie, a lansat trimestrul al treilea și primele trei trimestre ale anului 2019. În al treilea trimestru, compania a obținut venituri de 30,7 miliarde de yuani, o creștere anuală de 18,05%. Profitul net atribuit acționarilor companiilor listate a fost de 184 milioane de yuani, în scădere cu 54,49% față de an, iar pierderea profitului net net a fost de 840 milioane de yuani, în scădere cu 33.216% de la an la an;

În primele trei trimestre, BOE a realizat venituri de 85,7 miliarde de yuani, o creștere anuală de 23,40%. Profitul net atribuit acționarilor companiilor cotate a fost de 1.852 miliarde de yuani, în scădere cu 45,18% față de an, iar pierderea netă de profit a fost de 189 milioane de yuani, în scădere cu 110,13% de la an la an. Ceea ce trebuie subliniat aici este că BOE a primit subvenții guvernamentale de 1,433 miliarde de yuani în primele trei trimestre, iar venitul din investiții a fost de 86,94 milioane de yuani.

BOE și-a mărit treptat investiția în panouri flexibile AMOLED, care furnizează produse AMOLED flexibile pentru telefoanele Huawei Mate X. În același timp, BOE a menționat, de asemenea, că compania a livrat 10 milioane de panouri OLED flexibile în prima jumătate a acestui an, cu o cotă de piață de 18%, ocupând locul doi în lume.

AMOLED flexibil

Potrivit IHS Markit, se preconizează că vânzările de panouri OLED vor atinge 20,7 miliarde de dolari în 2019. Cota de pe piața smartphone-urilor trebuie să depășească TFT-LCD pentru prima dată, ajungând la 50,7%, iar cota de piață va ajunge la 73% în 2025.

După ce linia AMOLED flexibilă a 6-a generație de Chengdu a fost pusă în producție anul trecut, linia AMOLED flexibilă a 6-a generație de Mianyang a fost din nou fabricată în iulie a acestui an. Proiectul AMOLED flexibil de a 6-a generație de Chongqing este, de asemenea, în construcție.

Chiar dacă industria panourilor este în criză, BOE continuă să extindă capacitatea și investește activ în noi domenii de creștere previzibile. Cu investiția continuă a BOE în domeniul OLED, se așteaptă ca Samsung să devină liderul AMOLED în ceea ce privește livrările în viitor.

În aceeași zi, 30 octombrie, Grupul TCL a dezvăluit și rezultatele celui de-al treilea trimestru al anului 2019 și am extras datele unora dintre Huawei Optoelectronica panoului. Datele arată că Huaxing a obținut venituri operaționale de 24,56 miliarde de yuani în primele trei trimestre, o creștere de 28,4%. Profitul net a fost de 1,30 miliarde de yuani, în scădere cu 28,7% față de an.

Tot la 30 octombrie, Shen Tianma a lansat cel de-al treilea raport trimestrial pentru anul 2019, care arăta că compania a obținut venituri de 8.826 miliarde de yuani, o creștere de 13,69% de la an la an; profitul net atribuit acționarilor companiilor listate a fost de 390 milioane de yuani, în scădere cu 10,28% față de anul anterior. Profitul net net a fost de 269 de milioane de yuani, o creștere anuală de 66,56%.

Shentianma a obținut venituri de 23,4 miliarde de yuani în primele trei trimestre, în creștere cu 7,74% față de an; profitul net atribuit acționarilor companiilor listate a fost de 1.034 miliarde de yuani, în scădere cu 15,03% față de an; profitul net net a fost de 545 milioane de yuani, în creștere cu 7,25% față de an. . Când Zhongshen Tianma a primit subvenții guvernamentale de 560 de milioane de yuani în primele trei trimestre.

La 28 octombrie, Visionox a publicat raportul privind cel de-al treilea raport trimestrial din 2019, arătând că primele trei sferturi au obținut venituri de 1.884 miliarde de yuani, o creștere anuală de 102,45%. Fluxul de numerar net din activitățile de exploatare a fost de 313 milioane de yuani, o creștere anuală de 251,72%. Pierderea profitului net net al acționarilor companiei listate a fost de 564 milioane de yuani, iar pierderea a fost redusă în continuare de la an la an.

Visionox a implementat 6 generații de proiecte AMOLED flexibile atât în ​​Gu'an, cât și în Hefei, iar în acest an, proiectul modulului AMOLED flexibil de 6 generații este, de asemenea, construit în Guangzhou. De menționat că Visionox a devenit furnizorul de ecran de terminale de marcă pentru telefoane mobile, precum Xiaomi MIX Alpha și LG G8s ThinQ în timpul celui de-al treilea trimestru. Deoarece capacitatea Visionox AMOLED este eliberată și stabilizată treptat, aceasta va fi performanța sa. Aduceți un impact pozitiv.

Apoi, pe 29 octombrie, acțiunile Rainbow au publicat raportul de rezultate pentru primele trei trimestre ale anului 2019. Conform anunțului, veniturile de exploatare ale companiei pentru primele trei trimestre au fost de 4,068 miliarde de yuani, o creștere anuală de 404,73%. Profitul net atribuit acționarilor companiilor listate a fost de 700 de milioane de yuani, o pierdere de 267 de milioane de yuani în aceeași perioadă a anului trecut. După deducerea profitului net de 1.496 miliarde de yuani, o pierdere de 377 milioane de yuani în aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru creșterea veniturilor, acțiunile Rainbow au indicat că prima și a doua faze a panourilor LCD au fost consolidate și veniturile produselor din panou au crescut; veniturile produselor după linia de producție post-procesare a substratului de sticlă G8.5 au fost consolidate. Deși creșterea veniturilor, creșterea costurilor de exploatare s-a datorat în principal creșterii vânzărilor de produse și creșterii veniturilor, iar costurile de vânzare și de transport aferente au crescut semnificativ.

Producătorii de panouri fixe au obținut practic creșterea veniturilor, dar principalul motiv pentru declinul sau pierderea profitului este investiția în afaceri viitoare și extindere. Printre ei, AMOLED flexibil a devenit un teren de luptă pentru militari în cel puțin un an sau doi ani.

Putem vedea extinderea liniei de producție flexibilă AMOLED flexibilă a 6-a generație, inclusiv BOE, Shenzhen Tianma, Visionox și Huaxing Optoelectronica, iar viteza este rapidă, proiectul este răspândit în toată țara, cum ar fi linia AMOLED flexibilă a 6-a generație a BOE Chengdu , Linia AMOLED flexibilă din generația a 6-a Mianyang; Shenzhen Tianma Wuhan linia AMOLED flexibilă a 6-a generație, ușa proiectului linia a 6-a generație; Weixin Nuo'an și Hefei proiectul AMOLED flexibil de generația a 6-a, proiect de modul AMOLED flexibil de generație a 6-a; Huaxing Optoelectronica proiectul liniei de producție flexibile AMOLED de la 6-a generație Wuhan Așteptați.

Desigur, este încă prea devreme pentru ca AMOLED-ul flexibil să devină toon al pieței, dar am lansat diferite produse noi, cum ar fi ecrane pliabile și ecrane de cascadă de la mărcile din aval ale terminalelor majore în acest an, ceea ce dovedește că această piață este căutată pentru AMOLED flexibil. Pe de altă parte, telefonul mobil cu ecran pliabil se confruntă în continuare cu dificultăți în dificultăți tehnice și producție în masă. Într-o perioadă scurtă de timp, este imposibil de observat un număr mare de expedieri, iar piața trebuie încă cultivată.

Pentru producătorii de terenuri, deși o parte considerabilă a resurselor sunt acum investite pe piața panourilor de dimensiuni mici, nu există niciun plan de oprire pentru domeniul panoului de dimensiuni mari. Față de scăderea continuă a prețurilor panourilor de televizoare LCD cu dimensiuni mari, presiunea de funcționare a producătorilor din țară este în creștere. Potrivit BOE: „Linia de generație BOE Hefei 10.5 este deja produsă complet, iar generația Wuhan 10.5 este, de asemenea, în construcție."

Odată cu lansarea liniei de generație Huaxing Optoelectronics Shenzhen 10.5, se așteaptă să ajungă în a doua jumătate a industriei panourilor LCD TV în a doua jumătate a anului. „Livrarea panourilor de dimensiuni mari se accelerează. Deși scăderea prețurilor panoului a provocat o presiune de operare considerabilă, piața nu poate renunța. ”, Au spus oamenii.

Deoarece capacitatea de producție a panourilor de dimensiuni mari ale producătorilor de terenuri este eliberată continuu, acest lucru a sporit impactul asupra industriei globale de panouri, în special a producătorilor taiwanezi. Cu toate acestea, în al treilea trimestru, cum ar fi laptopuri, mașini, controale industriale, jocuri, divertisment și alte produse cu diferite tipuri de terminale, piața panourilor are încă oportunități considerabile.

În plus, 5G și 8K vor fi așteptați de industrie și mulți oameni se așteaptă ca aceasta să aducă noi piețe și venituri în industria panourilor. Sony, Samsung, Sharp etc. au deja televizoare 8K și am văzut că recent, cum ar fi TCL, Konka etc., au lansat cele mai noi produse de 8K, cea mai mare schimbare este că prețul televizorului 8K a fost comparat cu acum un an sau doi. O scădere accentuată a scăzut treptat în stabilirea prețurilor mai raționale și rezonabile în sectorul consumatorilor și, în acel moment, se crede că este un focar de piață.