Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederlandTürk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி繁体中文

Stellantis accelerează livrările de piese auto către S.U.A.

În acord cu rapoartele mass -media străine, Stellantis transportă anumite piese auto din Mexic și Canada în Statele Unite mai repede decât de obicei și lucrează cu dealerii pentru a accelera livrarea unor comenzi ale vehiculului, în efortul de a evita potențialele tarife care pot fi impuse de Trump pe 2 aprilie.

Stellantis

CFO Stellantis, Doug Ostermann, a declarat că compania a inițiat „colaborarea în amonte” cu furnizorii de nivel 1 ca răspuns la termenul tarifar stabilit de Trump pentru 2 aprilie.

În cadrul Conferinței auto auto Globale de Research Wolfe din 18 martie, Doug Ostermann a spus: „O parte din inventarul pe care îl depozităm în mod normal la nivelul furnizorului-în special stocul de siguranță, care servește ca un tampon pentru comenzi neașteptate sau întârzieri de livrare-este mutată peste frontieră față de plantele noastre din SUA. Aceasta nu este o practică standard, dar am implementat o serie de măsuri pentru a reduce potențialele impacturi pe termen scurt."

De asemenea, Doug Ostermann a menționat că Stellantis lucrează cu dealerii pentru a „aduna comenzi pentru modele care pot fi afectate și încearcă să finalizeze producția în timpul recentei perioade de oprire a lui Stellantis”.

El a adăugat că Stellantis are niveluri sănătoase de inventar la dealerele sale din SUA, majoritatea modelelor construite din Canada și Mexic transformând aproximativ „70 până la 80 de zile”.Stellantis produce în prezent camioane de serviciu grele RAM, autoutilitare, Jeep Compass și motoare Hemi V-8 de 6,4 litri în Mexic, în timp ce fabrică minivanii Chrysler Pacifica și Dodge Charger Daytona EV în Canada.

Ostermann a mai spus că Stellantis a rămas în comunicare cu administrația Trump și se va adapta la orice schimbări de politică care pot apărea la 2 aprilie sau după 2, similar cu strategia sa în timpul primului mandat al lui Trump, când Acordul Statelor Unite-Mexico-Canada (USMCA) a înlocuit Acordul de comerț liber din America de Nord (NAFTA).

"Am menținut dialogul cu diferite niveluri ale guvernului Statelor Unite", a spus Ostermann.„Desigur, apreciem oportunitatea de a oferi informații din industrie pentru a ajuta factorii de decizie din SUA să înțeleagă provocările specifice cu care se confruntă industria auto și să exploreze modalități de a sprijini în colaborare obiectivele politicii din SUA.”