Ecranele mari, subțiri, cum ar fi OLED pe celule, au electrozi tactile încorporate care suportă sarcini capacitive mai mari și cuplaj mai puternic de zgomot de afișare, crescând astfel riscul de atingeri false sau atingeri ratate.Ca parte a seriei de controlere a ecranului tactil Maxxouch®, noile dispozitive folosesc metoda și algoritmul de detectare a atingerii reciproce inteligente a Microchip, îmbunătățind raportul semnal-zgomot (SNR) cu până la 15 dB în comparație cu generația anterioară.
Patrick Johnson, vicepreședinte senior al Diviziei de Interfață pentru Human-Machine a Microchip, a declarat: „Mărimea și aspectul afișajelor de cockpit auto au un impact imens asupra modului în care cumpărătorii percep avansarea tehnologică a unei mașini, dar integrarea funcționalității fiabile de atingere în afișaje avansate prezintă provocări semnificative.Controlerele noastre de ecran tactil ATMXT3072M1 și ATMXT2496M1 abordează aceste provocări prin algoritmi de detectare inovatoare, oferind rapid șiPerformanță fiabilă de atingere.
Controlerele ATMXT3072M1 și ATMXT2496M1 sunt concepute pentru a îndeplini standardele ASIL-A și ASIL-B, dezvoltate pe baza sistemului ISO26262 de gestionare a siguranței ISO26262 și certificat de Tüv Rheinland.În plus, acestea oferă moduri de eșec, efecte și analize de diagnostic (FMEDA) și manuale de siguranță pentru a ajuta clienții să obțină certificarea funcției de sistem de sistem mai eficient și mai eficient din punct de vedere al costurilor.Firmware-ul pentru controlerele Touch pot fi modernizate prin intermediul sistemului de calculatoare gazdă auto și verificat folosind funcția de validare a firmware-ului integrată, folosind funcția HASH criptată SHA-512.Această caracteristică cibernetică permite actualizări fiabile în aer (OTA), conforme cu standardul ISO 21434: 2021.
Pentru a limita timpul pe care șoferii își iau ochii de pe drum și promovează o conducere mai sigură, testele europene NCAP din 2026 pot încuraja producătorii să utilizeze controale fizice separate pentru funcțiile de bază.Tehnologia Microchip's Knob-on-Display ™ (KOD ™) poate adăuga un buton fizic intuitiv pe ecranul tactil, îmbunătățind siguranța, păstrând în același timp aspectul elegant al afișajelor auto moderne.În plus, implementarea feedback -ului haptic pe ecranele tactile este o metodă recunoscută pentru a reduce distragerea șoferului.Noile controlere ale ecranului tactil Maxxouch M1 prezintă funcții dedicate, cum ar fi declanșatoarele de eveniment de formă combinate cu modularea automată a lățimii pulsului (PWM), permițând un control haptic ultra-scăzut-latență.Această tehnologie inovatoare descarcă luarea deciziilor și generarea de forme de undă pentru feedback haptic de la procesorul de gazdă al aplicației principale la controlerul tactil.