Infineon a anunțat la Summit-ul Eco-Innovation Oktobertech, la 12 septembrie 2025, că intenționează să înceapă producția în masă a microcontrolerelor auto (MCU), pe baza arhitecturii RISC-V între 2028 și 2029, cu probe așteptate să fie disponibile în 2026. Această nouă linie de produse va fi inclusă în brandul de la Infineon de la Aurix ™, care acoperă o gamă largă de produse, de la Infineon, de la Aurix ™, care acoperă o gamă largă de produse de produse autot-uri de la Infineon, de la Aurix ™, care acoperă o gamă largă de produse automArhitecturi electronice de înaltă performanță, care conduce la automobile, către o putere de calcul mai mare și o dezvoltare centralizată.
Infineon își va folosi participația de 10% în FAB ESMC de la TSMC în Germania pentru a produce în mod specific MCU-uri RISC-V de înaltă performanță pentru unitățile de calcul central de calcul, în timp ce alte tipuri de MCU-uri de controler de domeniu vor fi fabricate în propriile facilități ale Infineon, creând o capacitate complementară.Executivul companiei Hans Adlkofer a menționat că, deși ARM are un avantaj în eficiența energetică, RISC-V, cu deschiderea și potențialul său performant, este de așteptat să depășească ARM în ponderea unităților de procesare auto până în 2035.
Infineon promovează activ RISC-V ca un standard deschis pentru industria auto și, prin intermediul întreprinderii sale comune Quintauris cu mai multe companii de semiconductor de frunte, accelerează standardizarea și dezvoltarea ecosistemului RISC-V în industrie.În plus, kitul de dezvoltare „Drive Core”, creat cu Toolchain Partners, va oferi un suport de dezvoltare software și hardware convenabil pentru parteneri și clienți.
Evenimentul a marcat, de asemenea, a 30 -a aniversare a investițiilor Infineon în Taiwan.CEO-ul Jochen Hanebeck a participat personal și a declarat că Oktobertech este o platformă importantă pentru conducerea inovației tehnologice și a colaborării strategice, subliniind strategia de prospect a Infineon în industria auto electrificată, în special în tendințele de bază, cum ar fi vehiculele definite de software (SDV-uri) și cocoșii inteligenți.






























































































