Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Există o penurie severă de semiconductori, industria automobilelor germane solicită ajutor de la guvern

Potrivit rapoartelor FT, producătorii de automobile germani au căutat ajutor de la guvern pentru a atenua lipsa gravă de semiconductori. Un deficit de semiconductori ar putea paraliza producția germană.

La sfârșitul anului trecut, cererea globală de automobile s-a redresat dincolo de aceasta, ducând la o creștere bruscă a cererii de cipuri cheie, iar producătorii de semiconductori nu au reușit să satisfacă industria auto în fața unei cereri puternice de electronice de larg consum.

Industria auto germană speră că intervenția guvernamentală ar putea ajuta furnizorii auto să își crească prioritatea în lanțul de aprovizionare cu cipuri, în special în Asia. Cu toate acestea, specialiștii din industrie au spus că prioritatea actuală a producătorilor de automobile nu este ridicată, iar giganții tehnologici precum Samsung și Huawei ocupă o poziție prioritară. Volkswagen, cel mai mare producător auto din lume, a fost forțat să lase zeci de mii de angajați să ia vacanțe. Volkswagen a declarat că va reduce producția cu cel puțin 100.000 de vehicule în primele luni ale acestui an. De asemenea, Daimler a trebuit să reducă producția, iar Ford și-a închis fabrica din Saar Louis până la jumătatea lunii februarie.

Lobby-ul german al automobilelor VDA a declarat într-o declarație că lumea îmbunătățește energic oferta de semiconductori din industria auto, iar organizația este în contact cu guvernul german.

Miscarea VDA a venit după ce omologii săi americani au solicitat asistență din partea administrației Biden. Pe de altă parte, Asociația producătorilor de automobile din Japonia a discutat și cu oficialii guvernamentali. Ministerul comerțului german a declarat că monitorizează foarte atent formatul și păstrează legătura cu companiile care sunt mai afectate. Pe termen mediu, este foarte important și esențial extinderea capacității de producție a semiconductorilor în Germania și Europa. Ministerul comerțului german finanțează 18 companii pentru a construi fabrici de cipuri în Germania.

Analiștii au spus că blocajul de aprovizionare cu semiconductori poate dura câteva săptămâni și va dura 3 până la 6 luni pentru a crește producția. Potrivit unui raport al lui Frank Beer, analist de investiții la LBBW Bank, producția auto globală va fi redusă cu până la 2,2 milioane de vehicule anul acesta.

Oamenii familiarizați cu această problemă au dezvăluit că, dacă nu ar exista lipsa de aprovizionare cu semiconductori, Volkswagen ar fi angajat mai mulți angajați pentru a satisface cererea, dar Volkswagen a spus că se așteaptă să compenseze pierderea de producție în a doua jumătate a anului.