Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Profitul operațional Sony Q3 depășește așteptările pieței, profitul de exploatare al senzorilor atinge 75,2 miliarde de yeni

Sony a anunțat profit operațional pentru al treilea trimestru de 300,13 miliarde de yeni (aproximativ 19,29 miliarde de yuani), iar piața estimează 271,65 miliarde de yeni.

Din care: veniturile din vânzări și operare au fost de 2.463,2 miliarde de yeni, o creștere de 3% față de an; profitul operațional a fost de 300,13 miliarde de yeni, o scădere de 20% față de an; profitul operațional ajustat a fost de 276,5 miliarde de yeni, mai mare decât 260,1 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut; Venitul net al acționarilor Sony Group a fost de 229,5 miliarde de yeni, cu o scădere de 46% față de an.

Profitul operațional al principalelor divizii Sony sunt: ​​soluții de imagistică și detectare, 75,2 miliarde de yeni, mai mari decât 46,5 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut; servicii de jocuri și rețele, 53,5 miliarde de yeni, mai mici decât cele 73.1 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut. ; Sony Music, cu 36,3 miliarde de yeni, sub 147,1 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut; Sony Pictures, cu 5,4 miliarde de yeni, sub 11,6 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut; electronice și soluții, 80,3 miliarde de yeni, maximă În aceeași perioadă a anului trecut, 66,2 miliarde de yeni; servicii financiare, 32,6 miliarde de yeni, mai mici decât cei 37,9 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut; alte, 20,7 miliarde de yeni, mai mari decât 6,1 miliarde de yeni în aceeași perioadă a anului trecut.

De această dată, Sony și-a ridicat prognoza privind profitul net pe tot anul, care este de așteptat să ajungă la 590 de miliarde de yeni, prognozat anterior să fie de 540 de miliarde de yeni.

Se înțelege că Sony este cel mai important furnizor de senzori de imagine din lume. În al doilea trimestru al anului fiscal 2019, veniturile de afaceri ale senzorilor de imagine de la Sony au reprezentat 13% din veniturile totale în trimestrul fiscal.

Rapoartele anterioare spuneau că Sony dezvoltă un senzor de vedere lidar (LiDAR) pe bază de siliciu pentru aplicații auto cu autovehicule, pentru a profita de fruntea pe următoarea piață uriașă de electronice auto. În plus, se raportează că până în martie 2021, Sony va investi peste 6,5 miliarde de dolari în activitatea de senzori de imagine.