Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Proiectarea bruscă a telefonului mobil revine în Japonia! Dai Zhengwu cere implementarea spiritului One Sharp

Core Technology News, Hon Hai’s Sharp a lansat oficial modelul high-end AQUOS R3 pe data de 16. Se înțelege că designul telefonului mobil este proiectat de sediul japonez, în comparație cu designul anterior realizat de On Hai Hai's Kangfa, egal cu Sharp. Cheia revenirii telefoanelor mobile la descendența japoneză este implementarea conceptului One Sharp solicitat de președintele Sharp, Dai Zhengwu.

După acționarea lui Hon Hai în aprilie 2016, Sharp a lansat primul telefon mobil SHARP P1, care a fost returnat pe piața din Taiwan de către marca Sharp din Taiwan în iulie. Cu toate acestea, din cauza urgenței vremii, a fost introdus direct în Taiwan. Sharp se concentrează pe designul din toată Japonia și atrage consumatorii taiwanei.

Cu toate acestea, din cauza factorilor strategici ai grupului, telefonul mobil Sharp ulterior, care a fost vândut în Taiwan, a fost proiectat de Kangfa Technology, compania de vânzări a agenției de atunci și a început să introducă produse din lanțul de aprovizionare din Taiwan, inclusiv utilizarea cipurilor de telefon mobil produs de MediaTek. .

Cu toate acestea, o astfel de strategie se reflectă în strategia de marketing a pieței. De asemenea, face ca telefoanele mobile Sharp să se bazeze în cea mai mare parte pe modele la nivel de intrare și are rareori modele emblematice, ceea ce afectează și imaginea mărcii.

După ce Dai Zhengwu a intrat în al doilea mandat al președintelui Sharp, a început să ceară ca dominanța proiectării să revină la sediul Sharp pentru a revendica drepturile de design anterior descentralizate. Se înțelege că Dai Zhengwu consideră că linia japoneză Sharp este cel mai mare avantaj, așa că, deși producția este în continuare responsabilă de Fu Zhikang, designul și vânzările sunt toate dominate de Sharp.

De remarcat, de asemenea, că Sharp a fost aproape un model de sine stătător înainte. Comparativ cu celelalte tactici ale Samsung din industrie, strategia Sharp este evident slabă. Acum începe să adopte și principalele modele în diferite rânduri. Reputația lui Zhenpu pe piața telefoanelor mobile se va reflecta și în transcrierea lui Dai Zhengwu în funcția de președinte Sharp.