Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

JDI spune că dezvoltă ecrane OLED care sunt mai eficiente din punct de vedere al energiei și mai ușor de produs

Pe 20 iulie, potrivit rapoartelor mass-media străine, compania de tehnologie de afișare cu semiconductori, Japan Display Inc. (Japan Display Inc., JDI) a declarat că compania se dezvoltă mai clar, mai eficient din punct de vedere al energiei și mai ușor de produs ecrane OLED.

CEO-ul JDI, Minoru Kikuoka, a dezvăluit știrea într-un interviu. Kikuoka a mai spus că negociază cu clienții cu privire la posibile investiții comune în OLED-urile de nouă generație (diode ecologice de lumină).

De asemenea, Kikuoka a declarat că nu avem intenția de a angaja războaiele de cheltuieli de capital cu concurenții și (clienții) au arătat un interes deosebit în cooperarea comercială cu noi.

JDI furnizează panouri LCD pentru iPhone, iar 60% din veniturile companiei provin de la Apple. Dar în proiectul de a trece la panouri OLED, compania a rămas în urmă.

Raportul financiar arată că veniturile JDI din anul fiscal 2019 au fost de 504 miliarde de yeni (aproximativ 33 de miliarde de yuani), o scădere de la 20,8% de la un an la an. JDI a pierdut 101,4 miliarde de yeni (aproximativ 6,64 miliarde de yuani) în anul fiscal 2019, care este și al șaselea an consecutiv de pierderi pentru JDI.

În plus, ca cel mai mare producător de afișaje din Japonia, JDI este pe punctul de a se prăbuși. Acest lucru se datorează mai ales faptului că erau prea obsedați de tehnologia LCD și ignorau OLED.

Conform rapoartelor mass-media japoneze, JDI a început recent producția de încercare la scară mică de ecrane AMOLED, care pot fi utilizate în Apple Watch, pe care Apple le cumpără în prezent doar de la LG Display. Din cauza eșecului de a trece la produsele cu ecran OLED în stadiul incipient, activitatea Japonia Display Corporation a fost afectată semnificativ în ultimii ani, iar compania s-a străduit să obțină fondurile necesare pentru producția în masă a OLED. Cu doar câteva zile în urmă, cel mai mare investitor potențial (Harvest Group) a decis să anuleze planul lor de investiții.