Alegeți țara sau regiunea dvs.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

ADAS declanșează boomul radarului cu valuri milimetrice, iar viitorul radar de imagini de înaltă rezoluție de conducere autonomă poate deveni protagonista



În ultimii doi ani, cererea pe piața vehiculelor comerciale de asamblare și penetrare a ADAS a continuat să crească. În același timp, multe țări au adoptat succesiv sistemul automat de frânare de urgență (AEB) ca echipament standard al vehiculelor, ceea ce a determinat creșterea rapidă a pieței radarului cu unde milimetrice.

Comparativ cu tehnologiile optice precum 3D ToF și imagistica vizuală, radarul cu unde milimetrice are o rază de acțiune mai lungă și o penetrare mai puternică. Are anumite avantaje în ceea ce privește distanța medie și lungă și identificarea obiectelor în mișcare, iar numărul instalațiilor din aceeași aplicație este relativ mic. Valul de milimetru îmbunătățit poate fi potrivit pentru o gamă largă de aplicații de recunoaștere în mai multe puncte.

Potențialul puternic de dezvoltare a pieței atrage în mod firesc mulți furnizori de piese auto și producători de cipuri să concureze pentru un teren înalt. Ca gigant în domeniul cipurilor de senzori, cum iese în evidență TI?

Conform Micronetului TI, cipurile RFCMOS MMIC de înaltă performanță (AWR2243, AWR1243) și soluțiile cu un singur cip (AWR1843, AWR1642) oferă cea mai remarcabilă combinație de putere de ieșire și control de fază și zgomot de pe piață, având în același timp cele mai avansate Modulul de funcții digitale realizează configurația rapidă și flexibilă a chirpilor și monitorizarea FuSa încorporată și nu necesită o participare excesivă și o povară a cipului principal de control pentru a finaliza aceste sarcini.

Din ce în ce mai multe scenarii de aplicare necesită senzori de undă milimetrică nu numai să aibă capacități de percepție, ci și să facă judecăți în timp real pe partea locală, evitând totodată interferențe, ceea ce reprezintă noi cerințe și provocări pentru piața actuală a radarului cu unde milimetrice. TI a declarat că senzorii de undă milimetric TI acceptă produse cu bandă de frecvență de 60 GHz și produse cu bandă de frecvență de 77 GHz. În prezent, produsele cu bandă de frecvență de 60 GHz sunt utilizate mai ales în benzile de frecvențe industriale și în aplicațiile de detectare a interiorului auto, cum ar fi detectarea membrilor și conducerea în cabină. Detectarea semnelor. Banda de frecvență de 60 GHz din interiorul aplicației de detectare a cabinei vehiculului nu va interfera cu semnalul radar al vehiculului de 77 GHz.

Chipul radar al TI are un modul HWA încorporat, iar motorul FFT din modulul HWA2.0 are o funcție de pre-procesare a semnalului pentru detectarea locației sursei de interferență și slăbirea impactului interferenței, făcând ca cele două radare să funcționeze în aceeași bandă de frecvență în același timp. Nu va produce apariția semnalului sever unul cu celălalt și nu va afecta performanța.

Evoluția de la ADAS la o conducere autonomă la nivel înalt a promovat creșterea pieței radarului de imagini cu unde milimetrice. Cu toate acestea, industria actuală este încă în stadiul de popularizare a ADAS. Ce provocări va aduce debarcarea conducerii autonome la nivel înalt pe piața radarului de imagini cu unde milimetrice în viitor?

TI a mai spus că pentru niveluri mai ridicate de cerințe de conducere autonomă, radarul de imagini de înaltă rezoluție necesită atât capacitatea de detectare a țintelor cu rază lungă de acțiune, cât și o rezoluție de unghi ridicat. De exemplu, sistemul trebuie să poată distinge 250 metri distanță Două mașini mici care circulă în aceeași direcție și cu aceeași viteză pe benzile adiacente, ceea ce impune ca sistemul să aibă o capacitate de detectare a țintei mai mică de 1 grad de rezoluție unghiulară; într-un alt exemplu, sistemul trebuie să poată recunoaște parcarea sub podul situat la 200 de metri distanță sau o mașină într-un tunel, ceea ce impune ca sistemul să aibă o rezoluție unghiulară mai mică de 1 grad în direcția verticală. Aceste provocări necesită un radar imagistic de înaltă rezoluție.

Privind în viitor, TI consideră că radarul de imagistică și lidarul de înaltă rezoluție vor coexista pe piață și se vor completa reciproc. Pentru piața de conducere autonomă de nivel scăzut (nivelul 0-3), cu cerințe puternice cu costuri reduse, aplicarea sistemelor de radar și a camerei cu unde milimetrice va fi mai frecventă, deoarece eficiența costurilor sistemului este mai mare.